Sunday, December 26, 2010

Frozen Food

assalamualaikum...
samosa frozen = 1 pek RM 3.50

untuk kuih frozen food, saya menjual kuih samosa (seperti gambar di atas), karipap, cucur badak, popiah, puteri ayu, pulut panggang, donut, sardin roll dan kuih kasturi. saya menjual dalam bentuk 1 pek  RM 3.50 (10 pieces).

saya juga menerima tempahan untuk kuih frozen yang telah dimasak. Contohnya kuih samosa seperti gambar di bawah.

Samosa yang telah di goreng = RM 0.40 per piece


Donut yang telah digoreng = RM 0.40 per piece
Popiah yang telah digoreng = RM 0.40 per piece


Karipap yang telah digoreng = RM 0.40 per piece
                            begitu juga dengan kuih yang lain. Harga bagi yang telah siap digoreng adalah RM 0.40 per piece. sebarang pertanyaan boleh lah menghubungi saya di nombor yang disediakan di sebelah kiri website. 
Terima kasih.


 

1 comments:

Anonymous said...

frozen food kak saidah sedap..nanti saya nak beli lagi ye..

Post a Comment